Suurusjuhised Karl Kani

Kuidas valida õige suurus?

Ärge isegi püüdke oma sisetalda mõõta, te ei saa seda kunagi õigesti. Vaadake lihtsalt oma tossude mõõtmeid CM või CHN. Seejärel võtke see teave ja leidke vastav USA suurusjuhendist USA suurus. Näiteks vastab Vans'i sisetalla pikkus 25 CM US 7-le. Te võite saada erineva kaubamärgi puhul veidi erineva mõõtmise tõttu teistsuguse USA suuruse.

Kõikide kaubamärkide suurusjuhendid

Otsid teistsugust kaubamärki?

Leia see siit.

Ei ole kindel suuruse osas? Hea meelega aitame teid

+372 6144814

[email protected]

Teie kingad ei sobi? Sul on 30 päeva aega neid tagastada

Kui valite vale suuruse

Me vahetame selle hea meelega teie vastu välja

Millist suurusjuhendit te otsite?

Karl Kani põhjad - men

SuurusVöökoht (cm)Puusad (cm)EURUKUS
XS60-6583-8832/342/40/1
S65-7088-9336/386/83/5
M70-7593-9840/4210/127/9
L75-8098-10344/4614/1611/13
XL80-85103-10848/5016/1815/17
XXL85-90108-11252/5418/2019/21

Karl Kani tops - men

SuurusRindkere (cm)PikkusVarruka pikkus
XS476260
S49,563,561
M5266,0462,2
L54,668,663,5
XL58,471,164,5
XXL62,273,666,4
XXXL6676,267,3

Karl Kani tops - women

SuurusVöökoht (cm)Puusad (cm)EURUKBüst
XS60-6583-8832/342/478-83
S65-7088-9336/386/883-89
M70-7593-9840/4210/1289-94
L75-8098-10344/4614/1694-99
XL80-85103-10546/5016/1899-103

Karl Kani põhjad - women

SuurusVöökoht (cm)Puusad (cm)
XS60-6583-88
S65-7088-93
M70-7593-98
L75-8098-103
XL80-85103-108

Karl Kani

Karl Kani on tuntud kui "linnarõivaste isa" ja teda peetakse paljude moevaldkonna esimeste sammude visionääriks. Brändi asutas 1989. aastal New Yorgi Brooklynis tollal 19-aastane Carl Williams, kes tutvustas esimesena lahtiste teksade kontseptsiooni. Tänapäeval on Karl Kani brändi tunnustatud kogu maailmas ning seda peetakse kvaliteetse tänavarõiva ja hip-hop-moe puhul ikooniliseks kaubamärgiks. Karl Kani sai inspiratsiooni hip-hopist ja tänavakultuurist, kuid tol ajal oli võimatu leida selles stiilis riideid. Seetõttu otsustas ta luua oma riideid ise ja hakkas peagi võtma vastu tellimusi sõpradelt ja võõrastelt. Kuna avalikkuse nõudlus kasvas, sai ta enesekindlust, et tegeleda oma kirega täiskohaga, ning muutis oma nime seaduslikult Karl Kani'ks.Selle uue nime all kolis ta 1989. aastal Los Angelesse, et tegeleda oma kirega veelgi intensiivsemalt. Tänaseks on Karl Kani kaubamärk laienenud rahvusvaheliselt 25 Euroopa riiki ja ainuüksi Jaapanis on 13 lipulaevakauplust, sealhulgas üks Harajukus2. Erinevalt paljudest teistest kõrgekvaliteedilistest kaubamärkidest on Karl Kani jäänud oma kaubamärgile truuks. Tema kirg kvaliteedi, disaini ja käsitöö vastu tähendab, et Kani on alati austanud brändi juuri ja valmistab endiselt paljusid oma rõivaid USAs.