Karl Kani on tuntud kui "linnarõivaste isa" ja teda peetakse paljude moevaldkonna esimeste sammude visionääriks. Brändi asutas 1989. aastal New Yorgi Brooklynis tollal 19-aastane Carl Williams, kes tutvustas esimesena lahtiste teksade kontseptsiooni. Tänapäeval on Karl Kani brändi tunnustatud kogu maailmas ning seda peetakse kvaliteetse tänavarõiva ja hip-hop-moe puhul ikooniliseks kaubamärgiks. Karl Kani sai inspiratsiooni hip-hopist ja tänavakultuurist, kuid tol ajal oli võimatu leida selles stiilis riideid. Seetõttu otsustas ta luua oma riideid ise ja hakkas peagi võtma vastu tellimusi sõpradelt ja võõrastelt. Kuna avalikkuse nõudlus kasvas, sai ta enesekindlust, et tegeleda oma kirega täiskohaga, ning muutis oma nime seaduslikult Karl Kani'ks.
Selle uue nime all kolis ta 1989. aastal Los Angelesse, et tegeleda oma kirega veelgi intensiivsemalt. Tänaseks on Karl Kani kaubamärk laienenud rahvusvaheliselt 25 Euroopa riiki ja ainuüksi Jaapanis on 13 lipulaevakauplust, sealhulgas üks Harajukus2. Erinevalt paljudest teistest kõrgekvaliteedilistest kaubamärkidest on Karl Kani jäänud oma kaubamärgile truuks. Tema kirg kvaliteedi, disaini ja käsitöö vastu tähendab, et Kani on alati austanud brändi juuri ja valmistab endiselt paljusid oma rõivaid USAs.
Näita kõiki Karl Kani tooteid