Shopping

Nõuded

Kas saite defektse kauba? Tagastage see korralikult täidetud kaebuse vormiga, mille saate allpool alla laadida. Järgige lihtsalt neid samme eduka kaebuse esitamiseks:

Nõuete esitamise menetlus

  1. Te olete kohustatud esitama kauba reklamatsiooniks puhastatud, ilma igasuguste lisanditeta ja desinfitseeritud.
  2. Palun pakendage kaup reklamatsiooniks, et see ei saaks transpordil kahjustada. Kõige parem oleks kasutada kasti (ei pea olema originaal). Palun lisage arve koopia ja täidetud pretensioonivorm, mille saate alla laadida siit:

    Taotluse vorm

  3. Saada pakitud kaup meie aadressile või saa tasuta tagastusetikett SIIN. Tagastusvorm tuleb lisada pakendi sisse.
    Oluline märkus
    • Pange tähele, et meie süsteem näitab USA suurusi, seega on see, mida näete tellimuse kinnitusel ja arvel, USA suurus. Nike'i poliitika tõttu ei saada me Nike'i ja Jordani tooteid väljapoole Euroopa Liitu. Erandiks on Šveits ja Ühendkuningriik. Kui teie tarnev riik nõuab tolli- või imporditollimaksu, peate need tasuma. Kahjuks ei ole meil nende üle kontrolli ja me ei saa teile teatada, millised need on. Tollipoliitika on riigiti erinev, nii et kui teil on küsimusi, võtke lisainfo saamiseks ühendust oma kohaliku tolliasutusega.
    • Soovitame saata tellimus koos jälgimise ja kindlustusega. Hoidke postituskviitungit.
  4. Kui me saame taotletud kauba meie laos kätte, algab 30-päevane nõude esitamise periood (võib olla pikem pärast eelnevat kokkulepet). Teid teavitatakse kõigist olulistest uuendustest e-posti või telefoni teel.

Tagastamispoliitika

  1. Kaup tuleb viivitamatult tagastada kohe pärast vea avastamist. Jalatsite pidev kandmine võib suurendada nende olemasolevaid kahjustusi, mis võib olla põhjuseks, miks me keeldume teie pretensioonist.
  2. Kõigi kaupade garantiiaeg on 24 kuud alates tarnekuupäevast.
  3. Garantiiperioodi ei tohiks segi ajada ühegi kauba kestvusega. Vastupidavus viitab kauba võimele taluda kulumist, kulumist ja lagunemist, kui seda kasutatakse nõuetekohaselt ja selle eest hoolitsetakse, võttes arvesse selle otstarvet, omadusi ja erinevusi kulumissagedustes.
  4. Kui ostja saab kauba, mis ei vasta veebilehel esitatud kirjeldusele või millel on mõni viga, peab ta sellest viivitamatult (kuni 5 päeva pärast kauba kättesaamist) müüjat e-posti või telefoni teel teavitama.
  5. Kui ostja saab kahjustatud või vigase kauba, on tal õigus esitada müüjale pretensioon.
  6. Vea all mõistetakse kauba omaduste muutumist, mis on põhjustatud ebasobiva või madala kvaliteediga materjali kasutamisest, tootmisprotsessi rikkumisest või ebasobivast konstruktsioonilahendusest.
  7. Kauba omaduste muutumist garantiiaja jooksul ei loeta veaks, kui muutus tuleneb ebapiisavast kulumisest, puudulikust või ebapiisavast hooldusest, materjali loomulikust muutumisest, ostja või kolmanda isiku põhjustatud kahjustustest ja/või muust ebaõigest sekkumisest.
  8. Nõue loetakse nõuetekohaselt esitatuks, kui tagastatud kaup on täielik ja hügieenirikkumist ei ole põhjustanud. Ostja on kohustatud tagastama kauba puhtana ja ilma hügieeniliste puudusteta. E-poodi www.iqueens.ee/et opereerival ettevõttel Queens s.r.o on õigus keelduda teie nõude esitamisest, kui tagastatud kaup ei vasta üldistele hügieenipõhimõtetele (põhineb Tšehhi siseriiklike seaduste kogumiku määrusel 91/1984).
  9. Teie nõuet, sealhulgas süü kõrvaldamist, menetletakse 30 päeva jooksul pärast selle nõuetekohast esitamist. Volitatud töötaja võib põhjendatud juhtudel kokku leppida ostjaga pikema tähtaja.
  10. Ostja peab saatma reklamatsiooni koos kauba ja arve koopiaga järgmisele aadressile: