Tommy Hilfiger Popette Tote tumesinises on stiilne ja praktiline valik sinu igapäevastele asjadele. Valmistatud 100% taaskasutatud nailonist, näitab see õlakott pühendumust jätkusuutlikkusele, ilma et ohverdaks vastupidavust või stiili.
Kotil on turvaline tõmblukuga sulgumine, mis hoiab sinu asjad kindlalt paigas, ja mugav ülemine käepide lihtsaks kaasaskandmiseks. Esikülge kaunistab peen, kuid äratuntav 3D Tommy Hilfigeri logo, mis lisab disainile brändi tuntust.
Seest leiad ühe sisemise tasku, mis on ideaalne väiksemate esemete, näiteks võtmete või telefoni, korraldamiseks. Ruumikas põhiosa pakub piisavalt ruumi sinu igapäevastele tarvikutele ja sobib suurepäraselt nii töö-, ostu- kui vaba aja veetmiseks.
Tänu klassikalisele tumesinisele toonile ja funktsionaalsele disainile sulandub Popette Tote nagu valatult igasse garderoobi, pakkudes moodsale inimesele nii stiili kui ka praktilisust.
kasutatakse toodete puhul, mille valmistamisel kasutatakse keskkonnasõbralikumaid protsesse, mis kasutavad vähem vett, energiat ja kemikaale. Selle märgise alla paigutatakse tooteid, millel on rahvusvahelised sertifikaadid, nagu bluesign®, OEKO-TEX® standard 100 ja MADE IN GREEN by OEKO-TEX®.
Taaskasutatav
Selle märgisega tooted on valmistatud peamiselt taaskasutatud materjalidest, mis on enamasti valmistatud vanadest jäätmetest, näiteks plastpudelitest ja riietest. Nendel toodetel on väiksem keskkonnajälg tänu sellele, et töödeldakse rohkem jäätmematerjale kui esmaseid materjale.
Tommy Hilfiger on klassikalise Ameerika stiili olemust kehastades püsinud moetööstuse esirinnas alates oma asutamisest 1985. aastal. Tema ainulaadne lähenemine disainile, mis ühendab traditsioonilisi elemente kaasaegse väljenduse ja viited popkultuurile, on leidnud vastukaja moesõprade seas kogu maailmas. Kaubamärk on tuntud oma iseloomulike värvide - punane, valge ja sinine - poolest, mis on muutunud kõrge kvaliteedi ja elava, sportliku šiki välimuse sünonüümiks. Tommy Hilfiger pakub mitmekesiseid kollektsioone, mis kõnetavad paljusid kliente, alates ajatutest klassikutest kuni uusimate trendideni. Koostöö kuulsuste ja kunstnikega toob moemaailma värske tuule ning võimaldab kaubamärgil luua limiteeritud väljaandeid, mis on alati oodatud. Tommy Hilfiger, kes on saavutanud ülemaailmse tuntuse eelkõige 1990ndatel aastatel, jätkab trendide määramist ja inspireerib klientide põlvkondi oma isikliku stiili väljendamiseks.